Wszelkie reklamacje związane z nieprawidłowym wykonaniem usługi przez przewoźnika, a w szczególności zagubieniem, uszkodzeniem lub ubytkiem przesyłki należy składać bezpośrednio do przewoźnika wykonującego usługę przewozu. Poniżej znajduje się lista przewoźników wraz z linkami do formularzy reklamacyjnych danego przewoźnika:
Możemy oczywiście złożyć reklamację do przewoźnika w Państwa imieniu jednak w takim wypadku koniecznym może być przesłanie dodatkowych dokumentów dotyczących zawartości przesyłki. W zależności od reklamacji dodatkowe dokumenty to: dowód zakupu, zdjęcia, itp.
Należy pamiętać aby przesyłka była zapakowana w sposób, który zminimalizuje możliwość jej uszkodzenia podczas transportu i aby jej zawartość nie zawierała przedmiotów lub towarów wykluczonych z przewozu. Jeśli przesyłka nie została prawidłowo zapakowana reklamacja może nie zostać pozytywnie rozpatrzona.
Ponadto jeśli przesyłka zawiera cenne przedmioty i towary należy ją ubezpieczyć jednak aby procedura reklamacyjna zakończyła się pozytywnie należy posiadać dowód zakupu, który zawiera cenę przedmiotu lub towaru.
Reklamacje może zostać rozpatrzona pozytywnie wyłącznie jeśli zadeklarowane w formularzu wymiary i waga zgadzały się ze stanem faktycznym, a opakowanie nie było wcześniej uszkodzone.
Jeśli z jakiegoś powodu przewoźnik odmówi przyjęcia reklamacji prosimy bezpośredni kontakt z obsługą serwisu.
Wszelkie reklamacje dotyczące nieprawidłowego przekazania przez serwis activepost.pl zlecenia, nieprawidłowości w pracy serwisu oraz reklamacje związanie z obsługą zleceń dla przesyłek za pobraniem, należy zgłaszać w formie elektronicznej na adres kontakt@obsluga-online.pl lub wypełniając poniższy formularz, w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia. Powyższe reklamacje rozpatrywane są w ciągu 30 dni od daty ich złożenia, a odpowiedź na reklamacje wysyłana jest na adres e-mail z którego reklamacja została zgłoszona.
Wszelkie pytania dotyczące reklamacji lub zgłoszenia reklamacji prosimy zgłaszać obsłudze serwisu podać numer przesyłki lub numer zamówienia. Obsługa serwisu odpowie na zapytanie tak szybko jak to tylko będzie możliwe.
Znajdź rozwiązanie w naszych działach pomocy lub skorzystaj z formularza.
Poniedziałek - Piątek: 9.00 - 17.00
Sobota - Niedziela: Nieczynne
Obsługa zleceń: 24/7